Cartalia istnieje od 1996 roku i od samego początku angażuje się w akcje społeczne.
Dobroczynne Karty Firmowe mają już miliony klientów urzeczonych ich ładunkiem artystycznym.
Trzeba tych kart dotknąć, aby uwierzyć, że Cartalia jako jedyna firma w branży
wyrzuciła ze swej oferty banał i nudę powtarzalnych wzorów.
Cztery inkubatory dla Centrum Zdrowia Dziecka i jeden inkubator dla Instytutu Matki i Dziecka,
specjalistyczna karetka Mercedes, dziesiątki tysięcy złotych
to realna pomoc, którą Cartalia przekazała na rzecz wspieranych fundacji.
Do Akcji włączyły się takie fundacje jak:
Wspólna Droga, Centrum Zdrowia Dziecka, Instytut Matki i Dziecka, Fundacja Akogo?, WATOTO - Dzieci Afryki,
Fundacja Rodzin Adopcyjnych, Fundacja Hospicjum Onkologiczne, KIDPROTECT, Fundacja Dzieci Niczyje,
a w tym roku dołączyła do tego chlubnego grona ITAKA - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych.
Jutro będzie lepsze niż było wczoraj, te nadzieje i deklaracje niesie od firm do klientów
nowa kolekcja Kart Bożonarodzeniowych na rok 2010.
Każda firma wysyłając kartę z Cartali staje się ambasadorem wspieranych przez nas akcji.
Karty dobroczynne to widoczny przejaw, że polskie firmy realizują ideę odpowiedzialnego biznesu.